Friday, December 25, 2009

hunting for RED!

Seriously i've been craze for red nowadays. hell ya,what is wrong with me...meroyan tahap dewa when i saw something red that stole my eyes. errrmmm, i tried so hard to make over my gadget from boring looks to be a hotzzzz one! mahu beli yg baru tidak kemampuan lagi so i just make over it saja laaa for the time being...still elok lagi so tak perlu membazir. hehe, some of them still belum fully make over lagi maybe if i've got time today will go hunting for other red insyaallah....niat hati saja....

ermmm, beli ni masa mahu dekat raya aritu 12.5mega pixel...tapi bila time
terasa mahu ambil gambar i terlupa that i hv dgcam dlm bag..
apahal entah...mgkin sdah biasa guna phonecam
bila gediks mahu brgambar or gatal tgan snapping
entah hapa ke benda...batt sgt powerful..



my ipod, mmg beli ori color ni cem gini..
but, time ni masih belum feeling hotzzz.... :P





my thumbdrive, beli di sg. wang...
mcm2 reka bentuk ado...






my manja lappy, i tukar skin saja laah...





i just bought this, tapi belum sempat rasmi apa-apa pun..
kdang kala lupa that i hv this since most of my free time
i engaged with my loved ones...
itu lagi penting sbnarnya..







ermm, baru tukar housing...given by my bro..
my old E66 alredy capoot...software masuk
virus. the ori color was black tapi mahu
nmpak hotz i make over it to red lorr..
the housing cost me RM215 for ori..mahei kan..




my extra phone, hp emergency....
ori color was blue navy, ni pun i cari
di sg wang...tak mahal, dlm RM30 shj..




my ofc line, still belum make over lagi...beli casing
red leather saja di ampang park...itu pun only
left one...dlm RM60..tak tahu laa brapa lama
that i can stand for the casing...
rimas sebenarnya....tapi mahu look hotz, sggup tu beli..
ngadaaa....






2 comments:

  1. alamak..sangat cantek la itu blackberry red pouch..isk..

    ReplyDelete
  2. hehehe babe...
    kelintau cari what is good for it..mahu letak bling bling nmpak over laa plak nanti. sdang plan mahu tkar housing bold or pkai saja leather pouch tu...di sg wang i think still many left...pergi try sana tgok...thanks hons!

    ReplyDelete